Yıldız Titiz

Diş hekimi Yıldız Titiz

Diş hekimi Yıldız Titiz önderliğinde 1994 yılında kurulmuştur ve 2001 yılından bu yana Osmanbey Nişantaşı’ndaki yerinde hizmet vermektedir. Kliniğimizde lazerle diş hekimliği uygulanmaktadır. Bu konuda Türkiye’de öncü klinikler arasındadır. Tüm branşlarda uzman kadrosu ile öncelikli olarak estetik diş hekimliği olmak üzere, dişeti hastalıkları tedavisi (lazerle cerrahisi),konservatif tedavi, endodonti (kanal tedavisi), cerrahi ve implantoloji, protez ve pedodonti (çocuk diş hekimliği) konusunda hizmet veren bir kliniktir.

kliniğimiz

Operasyon odaları, sterilizasyon bölümü, diş protez laboratuvarı, x-ray üniteleri, er-yag lazer cihazı, görüntüleme ve bilgisayarla iletişim sistemleri kullanılmaktadır.

hasta memnuniyeti

Titiz Klinik teknolojiyi takip eden ve bunu bilgi ile birleştiren, hasta memnuniyetini önemseyen,
sorumluluğunun bilincinde uluslararası standartlarda ve kaliteden ödün vermeden, her zaman öncü ve yenilikçi uygulamaları hedefleyen bir kliniktir.

TEKNOLOJİMİZ

Dişler üzerindeki doğal olanı korumak, kaçınılmaz tedavilerde ise en az uygulama ile işi bitirebilmek anlamında olan minimal invaziv diş hekimliğini prensip edinen Titiz klinik, interdisipliner bir yapıdadır.

Kliniğimizde er-YAG lazer (www.hoya.conbio.com) ve diod lazer ile hem sert hem de yumuşak dokuda başarılı sonuçlar alınmaktadır. Minimal invaziv yaklaşımlı tedavilerde lazer kullanımı vazgeçilmezdir. Kliniğimizde en son görüntüleme sistemleri ile  tüm teşhis ve tedavileri yapılabilir.

Beyazlatmada ‘Plazma ark teknolojisi’ ile yapılan power bleaching yöntemini tercih etmekteyiz. Bir saat gibi kısa bir süre içinde, bembeyaz bir gülümseme ile koltuktan kalkması mümkün olmaktadır.

Kliniğimizde hastane sterilizasyon protokolleri, nasa sertifikalı ‘ECOQUEST’ hava kalite sistemleri , açık tüm yüzey ve eşyalar için ‘PURELIGHT UV STERILIZER’ ile beraber kendi iç sistemini steril eden üniteler kullanılmaktadır.

STERİLİZASYON

Kliniğimiz Uluslararası Sterilizasyon Protokollerine göre; iç sistem dezenfeksiyonlu üniteler kullanılmaktadır. Çapraz enfeksiyonlara sebep olmamak için havanın ve tüm yüzeylerin değişik şekillerde sterilizasyonunda ayrıca yapılması gerekmektedir. Bu nedenle kliniğimizin de iç havalandırma dezenfeksiyonu uygulanmaktadır.

Daha fazla bilgi ve

randevu oluşturmak için bize ulaşın